23 Kasım 2012 Cuma

Ryan Giggs futbolu bırakacak diye çok korkuyorum


Bu yazıyı Nisan 2011′de yazmıştım. Ryan Giggs hala takımının en önemli oyuncularından biri ve ben halen onun futbolu bırakmasından korkuyorum.

Geçen hafta Manchester United – Chelsea maçını izledikten sonra içimdeki korku daha da arttı. 37 yaşındaki Cardiff doğumlu Galli yıldız 1990′dan beri dünya futboluna katkıda bulunuyor. Tarihleri yeniden düşününce Giggs ile büyüdüm desem yanlış olmaz sanırsam. Ben ilkokul heycanı yaşarken o Manchester United forması giymenin heyecanını yaşıyormuş. Ben eğitim hayatımı bitirdim, üç okuldan mezın oldum, işe girdim o ise heyecan yaşamaktan çok artık heyecan yaşatan kişi oldu. Zaten Manchester United tarihinin en iyi oyuncusu seçildi kendisi. 11 şampiyonluk kupası ile de Manchester United tarihinde en çok şampiyonluk yaşamış oyuncu Ryan Giggs.

Gerçekten istemiyorum bu adam futbolu bıraksın. Futbolu güzelleştiren bütün ögeleri yaşatmış bize, yaşatmaya devam ediyor. 37 yaşında olduğuna kim inanır? Çok fazla uzatmak istemiyorum. Hani deriz ya hiç futbolu bırakmasını istemediğimiz kişidir bu diye. Benim için iki kişi vardı. Biri Bergkamp’dı, diğeride bırakmasın futbolu dediğim Ryan Giggs. Gerçekten futbolu bırakacak bir gün diye çok korkuyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder