10 Şubat 2013 Pazar

McGregor'un dramı...

İskoçya dışına ilk defa bu sezon çıkan Beşiktaş'ın kaleci McGregor belki de kariyerinin en garip yılını geçiriyor olabilir. Dışarıda onun hakkında duyabileceğiniz yorumlar genelde ne gelse yiyor üzerine kurulu veya güven vermediği yönünde. Peki gerçekten güven vermiyor mu?

Bana sorarsanız asla böyle bir durum yok. Premier League'den bu kadar talibi olan bir kaleci için bu yorumlar çok ağır ki reaksiyon süresinin iyi olduğunu bir çok pozisyonda görmüştük. Önündeki defans o kadar hata yapıyor, rakipler de bir kaleci için o kadar iğrenç yerlere şut çekiyor ki ne gelse yiyor oluyor. Bunda kaleciyi suçlamak ne kadar doğru olabilir? 

Maç içinde devamlı kıpkırmızı suratıyla önündeki defansa bağırıp, onları uyaran bir kaleciden bahsediyoruz. Adamın yüzünün güldüğünü daha göremedim ben. Kaleciler yalnızdır diye daha önce de yazmıştım, McGregor bunu baya ciddi ciddi yaşıyor. En son Elazığ deplasmanında yediği golde artık takatinin kalmadığını hissettim. Sanki önündeki defansı hakeme şikayet ediyor gibiydi.

İskoçya dışına ilk defa Rangers'ın başına gelenler yüzünden çıktı. Hele ki o İskoç şivesi ile burada kime ne dert anlatabilir onu da düşünmek lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder